top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות אלף

סקיצות בדו ממד

(שלב ראשון)

נסיון בתלת ממד

(שלב שני)

איחוד הסקיצות

(שלב שלישי)

חיבור הרגליים

(שלב רביעי)

עמוד השדרה

(שלב חמישי)

01

המחקר של האות א' מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט דוד. בשל החוסר ידע בתלת ממד בשלב זה, קשה להבין איך ליצור סקיצה דו ממדית שבהמשך תקבל תרגום לתלת ממד. 

סקיצות בדו ממד

01

המחקר של האות א' מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט דוד. בשל החוסר ידע בתלת ממד בשלב זה, קשה להבין איך ליצור סקיצה דו ממדית שבהמשך תקבל תרגום לתלת ממד. 

סקיצות בדו ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

01

אחרי הסקיצות של האות א׳ בדו ממד, יש צורך לעבור למרחב תלת ממד בכדי לבחון איך אפשר לפרוס את האות במרחב. לכן, ישנו מעבר לתכונת תלת ממד, כאשר בתוכנה יש ניסיון ליצור עם קווים ישרים בלבד והתפרסות במרחב את האות.

נסיון

בתלת ממד

02

נסיון

בתלת ממד

אחרי הסקיצות של האות א׳ בדו ממד, יש צורך לעבור למרחב תלת ממד בכדי לבחון איך אפשר לפרוס את האות במרחב. לכן, ישנו מעבר לתכונת תלת ממד, כאשר בתוכנה יש ניסיון ליצור עם קווים ישרים בלבד והתפרסות במרחב את האות.

בעבודה על הסקיצה התלת ממדית מתגלה הפוטנציאל של הוספת רגליים נוספות לאות.

02

03

על אף התובנה של הוספת רגליים נוספות, יש הבנה שהקווים הישרים בתוכנת תלת אינם מספיקים. לכן, ישנה חזרה אל הא׳ מהסקיצה הדו ממדית על מנת שהאות תקבל את האופי הטיפוגרפי שלה. מהסקיצה הדו ממדית נוצרו עיקולים באות שיתפרסו לעומק בכדי שהאות לא תהיה שטוחה וגם בכדי לפנות מקום לרגליים הנוספות.

איחוד הסקיצות

01

איחוד הסקיצות

על אף התובנה של הוספת רגליים נוספות, יש הבנה שהקווים הישרים בתוכנת תלת אינם מספיקים. לכן, ישנה חזרה אל הא׳ מהסקיצה הדו ממדית על מנת שהאות תקבל את האופי הטיפוגרפי שלה. מהסקיצה הדו ממדית נוצרו עיקולים באות שיתפרסו לעומק בכדי שהאות לא תהיה שטוחה וגם בכדי לפנות מקום לרגליים הנוספות.

03

05

04

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

לאחר שנמתחו הגבולות של האות בכדי להרחיב את טווח הזיהוי שלה, ישנו ניסיון להרכיב לאות את הרגליים הנוספות תוך ניסיון לשמור על הזיהוי של האות ומבלי ליצור עומס על החללים הפנימים שלה.

חיבור

הרגליים

02

חיבור הרגליים

לאחר שנמתחו הגבולות של האות בכדי להרחיב את טווח הזיהוי שלה, ישנו ניסיון להרכיב לאות את הרגליים הנוספות תוך ניסיון לשמור על הזיהוי של האות ומבלי ליצור עומס על החללים הפנימים שלה.

04

״עמוד השדרה״

בתוצאה הסופית נוספו לא׳ שתי רגליים נוספות כאשר במרכז האות ישנו עיקול שמהווה ״עמוד שדרה״ ששומר על אחידות מכל הכיוונים. עולה השאלה, האם אותו ״עמוד שדרה״ מרכזי יוכל ללוות אותי בשאר האותיות בכדי לשמור על זהותם?

05

01

01

02

02

02

bottom of page