top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות נון

נסיון בתלת ממד

(שלב ראשון)

סקיצות בדו ממד

(שלב שני)

הארכת הבסיס

(שלב שלישי)

חזרה לתלת ממד

(שלב רביעי)

״שבירת״ הבסיס

(שלב חמישי)

01

המחקר של האות נ׳ מתחיל בתלת ממד בשל האופי של האות. נ׳ היא אות בעלת קווים ישרים, ולכן היא מתאימה מאוד לטכניקה של פריסת קווים ישרים במרחב. בניסיון זה, נוצרה אות שהיא קריאה מכמה כיוונים באמצעות המשכיות של הראש ובסיס האות במרחב.

נסיון בתלת ממד

01

01

01

01

01

01

המחקר של האות נ׳ מתחיל בתלת ממד בשל האופי של האות. נ׳ היא אות בעלת קווים ישרים, ולכן היא מתאימה מאוד לטכניקה של פריסת קווים ישרים במרחב. בניסיון זה, נוצרה אות שהיא קריאה מכמה כיוונים באמצעות המשכיות של הראש ובסיס האות במרחב.

נסיון בתלת ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

02

ישנה חזרה לדו ממד בכדי ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, ישנה חשיבה על עיקולים שיוכלו לסייע בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, עולה השאלה, האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳.

סקיצות

בדו ממד

02

סקיצות בדו ממד

ישנה חזרה לדו ממד בכדי ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, ישנה חשיבה על עיקולים שיוכלו לסייע בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, עולה השאלה, האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳.

בעבודה על האות נ׳ יש חשיבות להדגשה של בסיס האות מתוך הבנה שהוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

02

03

במעבר לתלת ממד הניסיון להוספת רגל נוספת לא צלח מכיוון שהאות נראתה כמו האות ג׳ ולכן היה ברור שהפתרון לזיהוי לא יכול בהוספה של רגל. לכן, ישנו ניסיון להאריך את הבסיס של האות מתוך הבנה שהוא עמוד השדרה של האות. בהארכה של הבסיס נוצרת ההזדמנות למתוח אותו במרחב.

הארכת הבסיס

01

במעבר לתלת ממד הניסיון להוספת רגל נוספת לא צלח מכיוון שהאות נראתה כמו האות ג׳ ולכן היה ברור שהפתרון לזיהוי לא יכול בהוספה של רגל. לכן, ישנו ניסיון להאריך את הבסיס של האות מתוך הבנה שהוא עמוד השדרה של האות. בהארכה של הבסיס נוצרת ההזדמנות למתוח אותו במרחב.

הארכת הבסיס

03

05

04

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

בחזרה לתלת ממד ישנו ניסיון להציג את הבסיס בצורה מעגלית, אבל ישנה בעיתיות בלהראות נון כמעגלית ולא כזוויתית, המעגליות הפכה אותה למעין ט׳. בהתאם לכך יש הבנה, שההזוויתיות היא מאפיין אשר יכול לתרום בקריאות של האות נ׳.

חזרה

לתלת ממד

02

חזרה לתלת ממד

בחזרה לתלת ממד ישנו ניסיון להציג את הבסיס בצורה מעגלית, אבל ישנה בעיתיות בלהראות נון כמעגלית ולא כזוויתית, המעגליות הפכה אותה למעין ט׳. בהתאם לכך יש הבנה, שההזוויתיות היא מאפיין אשר יכול לתרום בקריאות של האות נ׳.

04

״שבירת״ הבסיס

בעקבות תובנה זו ובדומה לסקיצה הראשונה בתלת ממד, יש שבירה של הקו התחתון של האות בזווית ריבועית שמאפשרת את הזיהוי שלה מכיוונים נוספים.

05

bottom of page