top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות למד

נסיון בתלת ממד

(שלב ראשון)

סקיצות דו ממדית

(שלב שני)

תנועה סיבובית

(שלב שלישי)

ייחודיות האות

(שלב רביעי)

01

המחקר של האות ל׳ מתחיל בתלת ממד באמצעות קווים ישרים ופשוטים. כך שניתן לבחון בדרך הפשוטה ביותר איך תחולק האות במרחב בכדי שהיא תהיה מזוהה מכמה שיותר כיוונים.

נסיון בתלת ממד

01

המחקר של האות ל׳ מתחיל בתלת ממד באמצעות קווים ישרים ופשוטים. כך שניתן לבחון בדרך הפשוטה ביותר איך תחולק האות במרחב בכדי שהיא תהיה מזוהה מכמה שיותר כיוונים.

נסיון בתלת ממד

03

כדי ליצור את התנועה הסיבובית במרחב התלת ממדי, נפרס קו מעוקל במרחב. הקו, מהווה כקו מנחה שעליו נפרס התרגום של הסקיצה הדו ממדית. פריסה זו, מדגישה את הדימיון בין התורן לטרמינל האות שיוצרים תנועה מעגלית שלא נגמרת.

03

תנועה סיבובית

03

כדי ליצור את התנועה הסיבובית במרחב התלת ממדי, נפרס קו מעוקל במרחב. הקו, מהווה כקו מנחה שעליו נפרס התרגום של הסקיצה הדו ממדית. פריסה זו, מדגישה את הדימיון בין התורן לטרמינל האות שיוצרים תנועה מעגלית שלא נגמרת.

תנועה סיבובית

03

05

03

ייחודיות האות

ישנו זיהוי כבר מהסקיצה הדו ממדית שהתנועה המעגלית היא מוטיב בולט באות. לכן, ההצגה שלה בתנועה סיבובית במרחב עוזרת לזיהוי. בנוסף, לאות למד אין את הצורך להוסיף רגל או זרוע נוספת, היא כמו מקשה אחת שלא ניתן לפירוק. העמוד השדרה שנשאר קבוע באות הוא הגג שלה, אך מה שמייחד את האות וגם כן תורם לזיהוי התורן שלה.

04

01

01

01

01

01

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

02

במעבר לסקיצה הדו ממדית ישנה חשיבה על עיקולים שיוכלו לסייע בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. לאחר הסתכלות על האות ובחינה שלה ממקורות שונים, זוהה שיש באות מעין תנועה מעגלית שמתחילה מהתורן אל הטרמינל של האות. לכן, הוחלט להדגיש ולהבליט את התנועה הזו כך שהתורן שמזוהה עם האות קיבל הכפלה מלמטה שיצר מעין סליל שאין לו התחלה וסוף. 

 

סקיצות

דו ממדיות

02

סקיצות דו ממדיות

במעבר לסקיצה הדו ממדית ישנה חשיבה על עיקולים שיוכלו לסייע בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. לאחר הסתכלות על האות ובחינה שלה ממקורות שונים, זוהה שיש באות מעין תנועה מעגלית שמתחילה מהתורן אל הטרמינל של האות. לכן, הוחלט להדגיש ולהבליט את התנועה הזו כך שהתורן שמזוהה עם האות קיבל הכפלה מלמטה שיצר מעין סליל שאין לו התחלה וסוף. 

בדומה לסקיצה התלת ממדית, נעשה ניסיון ליצור מצב שהתורן של האות נוטה לחלק האחורי במרחב, ולעומתו, הבסיס נוטה לחלק הקדמי במרחב.

02

bottom of page