top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות חית

סקיצות בדו ממד

(שלב ראשון)

עיקול הרגליים

(שלב שני)

הרחבת הגג

(שלב שלישי)

שבירה והוספה

(שלב רביעי)

צמצום 

(שלב חמישי)

01

המחקר של האות חית מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגליים של האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, יש ניסיון לחשוב על עיקולים ברגלי האות שיוכלו לסייע בהתפרסות במרחב.

סקיצות בדו ממד

01

המחקר של האות חית מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגליים של האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, יש ניסיון לחשוב על עיקולים ברגלי האות שיוכלו לסייע בהתפרסות במרחב.

סקיצות בדו ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

01

אחרי יצירת הסקיצות בדו ממד, מגיע שלב העיקול של רגלי האות מדו ממד לתלת ממד. באמצעות עיקול רגלי האות, נפתחים כיוונים נוספים לצפייה באות כך שרגלי האות יתפרסו במרחב בזמן שהגג נשאר קבוע.

עיקול 

הרגליים

02

עיקול

הרגליים

אחרי יצירת הסקיצות בדו ממד, מגיע שלב העיקול של רגלי האות מדו ממד לתלת ממד. באמצעות עיקול רגלי האות, נפתחים כיוונים נוספים לצפייה באות כך שרגלי האות יתפרסו במרחב בזמן שהגג נשאר קבוע.

בעבודה על הסקיצה התלת ממדית נוצר צורך בהרחבת גג האות בכדי לפרוס את האות במרחב.

03

03

לאחר שגג האות הורחב, ישנה פריסה של גג האות במרחב בצורה זויתיית ״ששוברת״ את גג האות בדומה למבנה של קוביה. בפריסה זו, זוהה הפוטנציאל להוספת רגל נוספת לאות שיכולה להרחיב את טווח הזיהוי של האות מזוויות נוספות.

שבירה והוספה

לאחר שגג האות הורחב, ישנה פריסה של גג האות במרחב בצורה זויתיית ״ששוברת״ את גג האות בדומה למבנה של קוביה. בפריסה זו, זוהה הפוטנציאל להוספת רגל נוספת לאות שיכולה להרחיב את טווח הזיהוי של האות מזוויות נוספות.

שבירה והוספה

01

04

05

04

צמצום

בתוצאה הסופית ישנו צמצום והורדה של הרגל המרכזית שנוספה לאות מחשש שהיא יוצרת בלבול. בכדי שלא יווצר חלל רחב מדי בין שתי הרגליים שנותרו, נוצרת שבירה חדה יותר של גג האות שתורמת לצמצום. שבירה זוויתית זו, מאפשרת זיהוי רחבה של האות מזוויות רבות. 

05

02

03

bottom of page