top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות הֵא

סקיצות בדו ממד

(שלב ראשון)

הרחבת הגג

(שלב שני)

פריסה במרחב

(שלב שלישי)

הוספת קווים פנימיים

(שלב רביעי)

01

המחקר של האות הֵא מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט הצבי. בסקיצות אלו, נעשה ניסיון לשמור על האופי הנוקשה והפינתי של האות באמצעות יצירת הכפלה והפרדה בין החלקים החדים שיש באות. חלקים אלו, יוכלו לשרת את ההתפרסות במרחב של האות. 

סקיצות בדו ממד

01

המחקר של האות הֵא מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט הצבי. בסקיצות אלו, נעשה ניסיון לשמור על האופי הנוקשה והפינתי של האות באמצעות יצירת הכפלה והפרדה בין החלקים החדים שיש באות. חלקים אלו, יוכלו לשרת את ההתפרסות במרחב של האות.

סקיצות בדו ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

01

במעבר למרחב התלת ממדי, בשל האופי של האות אני יש חשיבה על המבנה של האות כמו על מבנה של קוביה. לכן, יש חשיבות שגג האות ימשיך במרחב בזויתיוות שיש כמו במבנה של קוביה. לשם כך, יש חזרה לסקיצה הדו ממדית בכדי להרחיב את גג האות.

הרחבת 

הגג

02

הרחבת הגג

במעבר למרחב התלת ממדי, בשל האופי של האות אני יש חשיבה על המבנה של האות כמו על מבנה של קוביה. לכן, יש חשיבות שגג האות ימשיך במרחב בזויתיוות שיש כמו במבנה של קוביה. לשם כך, יש חזרה לסקיצה הדו ממדית בכדי להרחיב את גג האות.

03

גג האות נפרס במרחב בזוויתיות בדומה למבנה של קוביה. ניצן האות לעומת זאת, ממוקם בהתאם למבנה של האות לקראת סיום גג האות. פעולה זו, פותחת את החלל הפנימי של האות ומאפשרת זיהוי שלה מזווית נוספת.

פריסה במרחב

01

גג האות נפרס במרחב בזוויתיות בדומה למבנה של קוביה. ניצן האות לעומת זאת, ממוקם בהתאם למבנה של האות לקראת סיום גג האות. פעולה זו, פותחת את החלל הפנימי של האות ומאפשרת זיהוי שלה מזווית נוספת.

פריסה במרחב

03

05

04

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

לאחר שנפרסו במרחב חלקי האות בכדי להרחיב את טווח הזיהוי שלה, ישנו חיבור של ניצן האות בהתאם לסקיצה הדו ממדית של קווים שיוצרים מבנה נוסף של קוביה, החלל בינהם יוצר ניצן נוסף לאות שיוצר גם משחקיות וגם מגדיל את טווח הזיהוי. 

הוספת קווים פנימיים

02

הוספת קווים פנימיים

לאחר שנפרסו במרחב חלקי האות בכדי להרחיב את טווח הזיהוי שלה, ישנו חיבור של ניצן האות בהתאם לסקיצה הדו ממדית של קווים שיוצרים מבנה נוסף של קוביה, החלל בינהם יוצר ניצן נוסף לאות שיוצר גם משחקיות וגם מגדיל את טווח הזיהוי. 

02

bottom of page