top of page

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות תָּו

סקיצות בדו ממד

(שלב ראשון)

התפרסות במרחב

(שלב שני)

עיקול רגל האות

(שלב שלישי)

עיקול גג האות

(שלב רביעי)

מעגליות

(שלב חמישי)

01

המחקר של האות ת׳ מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט דרגולין. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגלי האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, ישנה חשיבה על מוטיב של מעגליות ברגלי האות שיוכלו לעזור בהתפרסות במרחב.

סקיצות בדו ממד

01

המחקר של האות ת׳ מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט דרגולין. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגלי האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, ישנה חשיבה על מוטיב של מעגליות ברגלי האות שיוכלו לעזור בהתפרסות במרחב.

סקיצות בדו ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

02

 כדי ליצור את התנועה הסיבובית במרחב התלת ממדי, נפרס קו מעוקל במרחב. הקו, מהווה כקו מנחה שעליו נפרס התרגום של הסקיצה הדו ממדית. פריסה זו, פותחת כיוונים נוספים לצפייה באות.

התפרסות

במרחב

02

התפרסות במרחב

 כדי ליצור את התנועה הסיבובית במרחב התלת ממדי, נפרס קו מעוקל במרחב. הקו, מהווה כקו מנחה שעליו נפרס התרגום של הסקיצה הדו ממדית. פריסה זו, פותחת כיוונים נוספים לצפייה באות.

03

בכדי להרחיב את טווח הזיהוי של האות, נוצר צורך להרחיב את התנועה המעגלית באות. לכן, נוצר עיקול ברגל האות הנוספת, כאשר עיקול זה, פותח כיוונים נוספים לצפייה באות בזמן שגג האות זז מעט לכיוון הרגל אך עדיין נשאר קבוע. 

עיקול רגל האות

01

עיקול רגל האות

בכדי להרחיב את טווח הזיהוי של האות, נוצר צורך להרחיב את התנועה המעגלית באות. לכן, נוצר עיקול ברגל האות הנוספת, כאשר עיקול זה, פותח כיוונים נוספים לצפייה באות בזמן שגג האות זז מעט לכיוון הרגל אך עדיין נשאר קבוע. 

03

05

03

מעגליות

באות ת׳ ישנו מוטיב של מעגליות שחל על כל חלקי האות. מוטיב זה, תורם לפריסה של חלקי האות במרחב, ובהתאם לכך הוא גם תורם להרחבת טווח הזיהוי שלה.  

05

02

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

04

בכדי לתרום לתנועה המעגלית, ישנה פריסה של גג האות במעגליות קלה במרחב. פריסה זו, יוצרת זוויות צפייה נוספות בגג האות ותורמת לו כ״עמוד השדרה״ של האות.

עיקול הגג

04

עיקול הגג

בכדי לתרום לתנועה המעגלית, ישנה פריסה של גג האות במעגליות קלה במרחב. פריסה זו, יוצרת זוויות צפייה נוספות בגג האות ותורמת לו כ״עמוד השדרה״ של האות.

04

bottom of page