א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת
האות מם
01
המחקר של האות מם מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגל ובבסיס האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, ישנה חשיבה על עיקול ברגל ובבסיס האות שיוכלו לעזור לי בהתפרסות במרחב.
סקיצות בדו ממד
01
המחקר של האות מם מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הדו ממדיות ההתמקדות היא בעיקר ברגל ובבסיס האות, מתוך הבנה שגג האות בתלת ממד ככל הנראה יצטרך להיות ״עמוד השדרה״ שמלווה את האות מכל כיוון. לכן, ישנה חשיבה על עיקול ברגל ובבסיס האות שיוכלו לעזור לי בהתפרסות במרחב.
סקיצות בדו ממד
אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.
02
אחרי הסקיצות של האות מ׳ בדו ממד, נעשה ניסיון ליצור עיקול של בסיס האות בכדי לפתוח כיוונים נוספים לצפייה באות. בנוסף, ישנה פריסה של גג האות שהוא ״נשבר״ במרחב. פריסה זו, יוצרת הכפלה של קרן האות מזווית נוספת.
התפרסות
במרחב
02
התפרסות במרחב
אחרי הסקיצות של האות מ׳ בדו ממד, נעשה ניסיון ליצור עיקול של בסיס האות בכדי לפתוח כיוונים נוספים לצפייה באות. בנוסף, ישנה פריסה של גג האות שהוא ״נשבר״ במרחב. פריסה זו, יוצרת הכפלה של קרן האות מזווית נוספת.
03
אני מזהה שאפשר למנוע את ההכפלה של קרן האות באמצעות תרגום העיקול שקיים ברגל האות בסקיצה הדו ממדית לתלת ממד. לכן, באמצעות עיקול רגל האות, אני מנסה לפתוח כיוונים נוספים לצפייה בקרן האות באות כך שהיא תתפרס במרחב בזמן שהגג נשאר קבוע.
עיקול רגל האות
01
עיקול רגל האות
אני מזהה שאפשר למנוע את ההכפלה של קרן האות באמצעות תרגום העיקול שקיים ברגל האות בסקיצה הדו ממדית לתלת ממד. לכן, באמצעות עיקול רגל האות, אני מנסה לפתוח כיוונים נוספים לצפייה בקרן האות באות כך שהיא תתפרס במרחב בזמן שהגג נשאר קבוע.
03
03
קרן האות
קרן האות מהווה רכיב שמייחד את האות מם. לכן, יש חשיבות ליצירת מרווחים שיתרמו לצפייה בה מכל כיוון. בנוסף, אני יוצרת עיקול בקרן האות שתורם לפריסה שלה במרחב.
04
02
בסקיצה הדו ממדית, החשיבה היא על עיקול ברגל האות שיבליט את קרן האות, שמהווה רכיב שמייחד את האות מ׳.
01