Open Site Navigation
Vector 2
Vector 3

א ב ג ד ה ו ז ח ט י כ ל מ נ ס ע פ צ ק ר ש ת

האות דלת

סקיצות בדו ממד

(שלב ראשון)

סלסול במרחב

(שלב שני)

הרחבת שדה הראיה

(שלב שלישי)

הרחבת הגג והסליל

(שלב רביעי)

תנועה סיבובית

(שלב חמישי)

01

המחקר של האות דלת מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הללו נעשה ניסיון להתקרב לאופי של האות בכתב. ניסיון זה נובע מהזיהוי שהסלסול של האות, יכול לשרת אותי במרחב התלת ממדי. אך עם זאת, יש ניסיון להשאיר סממנים של האות בדפוס שיאפשרו גם הם בזיהוי של האות.

סקיצות בדו ממד

01

המחקר של האות דלת מתחיל בדו ממד, מתוך הפונט פרנק ריהל. בסקיצות הללו נעשה ניסיון להתקרב לאופי של האות בכתב. ניסיון זה נובע מהזיהוי שהסלסול של האות, יכול לשרת אותי במרחב התלת ממדי. אך עם זאת, יש ניסיון להשאיר סממנים של האות בדפוס שיאפשרו גם הם בזיהוי של האות.

סקיצות בדו ממד

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

01

אחרי הסקיצות של האות ד׳ בדו ממד, ישנו ניסיון ליישם את הסלסול שיצרתי במרחב התלת ממדי. לכן, גג האות והסליל שבמרכז האות מתעגלים כך שהסיבובית שלהם מייצרת עוד זוויות צפייה.

רגל האות לעומתם, נשארת קבועה ללא תנועה במרחב.

סלסול 

במרחב

02

סלסול 

במרחב

אחרי הסקיצות של האות ד׳ בדו ממד, ישנו ניסיון ליישם את הסלסול שיצרתי במרחב התלת ממדי. לכן, גג האות והסליל שבמרכז האות מתעגלים כך שהסיבובית שלהם מייצרת עוד זוויות צפייה.

רגל האות לעומתם, נשארת קבועה ללא תנועה במרחב.

הסיבוביות אמנם תרמה לזיהוי של האות, אך גם גרמה לחסימה של שדה הראיה מזוויות מסוימות.

02

03

בתהליך העבודה ניכר שגג האות בזוויות מסוימות לא משאיר חלל פנימי לאות ובכך הוא מקשה על הזיהוי שלה. לכן, הוחלט לסובב את גג האות בכיוון הנגדי מהסליל המרכזי בכדי לפתוח את שדה הראיה מזוויות נוספות ולמנוע מהחלל הפנימי להיסתם. 

הרחבת
שדה הראיה

01

בתהליך העבודה ניכר שגג האות בזוויות מסוימות לא משאיר חלל פנימי לאות ובכך הוא מקשה על הזיהוי שלה. לכן, הוחלט לסובב את גג האות בכיוון הנגדי מהסליל המרכזי בכדי לפתוח את שדה הראיה מזוויות נוספות ולמנוע מהחלל הפנימי להיסתם. 

הרחבת שדה הראיה

03

05

Group 2

04

אני חוזרת בחזרה לדו ממד ומתחילה ליצור לאות סקיצות חדשות מפונט דוד וקורן, אני מנסה לחשוב על עיקולים שיוכלו לשרת אותי בהתפרסות של האות במרחב בתלת ממד. בנוסף, אני מתחילה לבחון האם גם כאן יש את אותו הצורך בעמוד שדרה מרכזי שממנו מוכפלות הרגליים הקבועות כמו באות א׳. בעבודה על האות נון היה חשוב לי להדגיש את הבסיס שלה כי ידעתי שככל הנראה הוא יהיה החלק המזוהה ביותר באות.

על אף שגג האות סובב במרחב בכדי להגדיל את טווח הזיהוי שלה, החלל עדיין נסתם בזוויות מסוימות גם בגג האות וגם בסליל המרכזי. לכן, נוצר צורך להרחיב את החלל הפנימי של הגג והסליל בסקיצה הדו ממדית.

הרחבת 

הגג והסליל

02

הרחבת הגג והסליל

על אף שגג האות סובב במרחב בכדי להגדיל את טווח הזיהוי שלה, החלל עדיין נסתם בזוויות מסוימות גם בגג האות וגם בסליל המרכזי. לכן, נוצר צורך להרחיב את החלל הפנימי של הגג והסליל בסקיצה הדו ממדית.

04

תנועה סיבובית

על מנת ליצור סיבוביות מתואמת בין כל חלקי האות, הרגל של האות הורחקה והותאמה לסלסול. בנוסף, נוצר עיקול קל ברגל בכדי להמשיך את התנועה הסיבובית של האות.

05

01

01

02

02

02